RE:inventars-logo, tre piler plassert i en sirkelform til venstre for teksten: RE:inventar.
RE:Inventar Logosymbol, tre grønne piler i en sirkel
RE:Inventars logotype i svart skrift.

Serviceportal

Serviceportalen er utformet med tanke på å tilby kundene våre en sømløs opplevelse når det gjelder forespørsler, bestillinger av serviceoppdrag og support. Med et brukervennlig grensesnitt og intuitive funksjoner gjør portalen det enkelt å få tilgang til kundesenter og lokale ressurser med bare noen få klikk. Tjenesten driftes og følges opp av vårt eget kundesenter og sikrer samhandling mellom industriell produksjon og salg/marked.

Hvit sirkel med hvitt spørsmålstegn.

Ny forespørsel

Om du har et nytt prosjekt, en utfordring du trenger hjelp med eller generelle spørsmål, benytt deg av løsningen på denne lenken.

  1. Trykk på «Send forespørsel»-knappen over
  2. Skriv inn din e-postadresse
  3. Generer OTP (engangspassord)
  4. Motta OTP (engangspassord) til din e-post
  5. Legg inn OPT (engangspassord) og trykk på Logg inn
  6. Trykk på  «+Forespørsel»
  7. Fyll ut skjemaet
  8. Lagre
  9. Se innmeldt sak på Min side

Nyttige funksjoner

Serviceportalen er konfigurert med en rekke nyttige funksjoner:

  • Enkel innlogging uten forhåndsdefinert bruker: Brukere kan logge seg på uten behov for forhåndsdefinerte brukernavn eller passord.
  • Mulighet til å tegne SLA-avtale for møbler og inventar: Service Level Agreement (SLA) avtaler kan enkelt opprettes for å sikre effektiv servicehåndtering.
  • Engangspassord: Generering av engangspassord for enkel og sikker innlogging.
  • Mulighet til å sette passord for fremtidige innlogginger: Brukere kan angi passord for fremtidige innlogginger for ekstra sikkerhet.
  • Registrering av forespørsler knyttet til møbler og inventar: Brukere kan enkelt registrere forespørsler knyttet til service, feil, mangler, retur, prisforespørsler for omtrekk/redesign og formidling.
  • Automatiske kvitteringer på mottatte forespørsler fra leverandører: Brukere mottar automatisk kvitteringer basert på deres varslingsprofil.
  • Følg med på status og endringer på forespørsler: Brukere kan holde oversikt over status og endringer på forespørsler på flere måter, inkludert å logge inn og se alle registrerte forespørsler og status, samt motta varsler via SMS og/eller e-post.
  • Legg til kommentarer på innsendte forespørsler: Brukere kan legge til kommentarer på innsendte forespørsler ved behov for ytterligere informasjon eller oppdateringer.
  • Tilgjengeliggjøring av dokumentasjon/historikk: Alle registrerte og behandlede forespørsler ligger tilgjengelig som dokumentasjon og historikk for enkel referanse.
Hender som syr på tekstiler på en stolpute.