Serviceportal
Serviceportalen er utformet med tanke på å tilby kundene våre en sømløs opplevelse når det gjelder forespørsler, bestillinger av serviceoppdrag og support. Med et brukervennlig grensesnitt og intuitive funksjoner gjør portalen det enkelt å få tilgang til kundesenter og lokale ressurser med bare noen få klikk. Tjenesten driftes og følges opp av vårt eget kundesenter og sikrer samhandling mellom industriell produksjon og salg/marked.
Ny forespørsel
Om du har et nytt prosjekt, en utfordring du trenger hjelp med eller generelle spørsmål, benytt deg av løsningen på denne lenken.
Hvordan bruker jeg serviceportalen første gang?
- Trykk på «Send forespørsel»-knappen over
- Skriv inn din e-postadresse
- Generer OTP (engangspassord)
- Motta OTP (engangspassord) til din e-post
- Legg inn OPT (engangspassord) og trykk på Logg inn
- Trykk på «+Forespørsel»
- Fyll ut skjemaet
- Lagre
- Se innmeldt sak på Min side
Nyttige funksjoner
Serviceportalen er konfigurert med en rekke nyttige funksjoner:
- Enkel innlogging uten forhåndsdefinert bruker: Brukere kan logge seg på uten behov for forhåndsdefinerte brukernavn eller passord.
- Mulighet til å tegne SLA-avtale for møbler og inventar: Service Level Agreement (SLA) avtaler kan enkelt opprettes for å sikre effektiv servicehåndtering.
- Engangspassord: Generering av engangspassord for enkel og sikker innlogging.
- Mulighet til å sette passord for fremtidige innlogginger: Brukere kan angi passord for fremtidige innlogginger for ekstra sikkerhet.
- Registrering av forespørsler knyttet til møbler og inventar: Brukere kan enkelt registrere forespørsler knyttet til service, feil, mangler, retur, prisforespørsler for omtrekk/redesign og formidling.
- Automatiske kvitteringer på mottatte forespørsler fra leverandører: Brukere mottar automatisk kvitteringer basert på deres varslingsprofil.
- Følg med på status og endringer på forespørsler: Brukere kan holde oversikt over status og endringer på forespørsler på flere måter, inkludert å logge inn og se alle registrerte forespørsler og status, samt motta varsler via SMS og/eller e-post.
- Legg til kommentarer på innsendte forespørsler: Brukere kan legge til kommentarer på innsendte forespørsler ved behov for ytterligere informasjon eller oppdateringer.
- Tilgjengeliggjøring av dokumentasjon/historikk: Alle registrerte og behandlede forespørsler ligger tilgjengelig som dokumentasjon og historikk for enkel referanse.