RE:inventars-logo, tre piler plassert i en sirkelform til venstre for teksten: RE:inventar.
RE:Inventar Logosymbol, tre grønne piler i en sirkel
RE:Inventars logotype i svart skrift.

RE:inventar lanserer ny serviceportal: Fremtiden for bærekraftig kundeservice og ombruk av møbler

Hender som syr på tekstiler på en stolpute.

Med lanseringen av vår nye serviceportal, tar vi et stort skritt mot en mer bærekraftig fremtid. Denne portalen er ikke bare et verktøy for å effektivisere kommunikasjon, support og service med våre kunder og partnere, den er også et viktig ledd i selskapets strategi for sirkulær økonomi.

Serviceportalen er utformet med tanke på å tilby kundene våre en sømløs opplevelse når det gjelder forespørsler, bestillinger av serviceoppdrag og support. Med et brukervennlig grensesnitt og intuitive funksjoner gjør portalen det enkelt å få tilgang til kundesenter og lokale ressurser med bare noen få klikk.

Tjenesten driftes og følges opp av vårt eget kundesenter og sikrer samhandling mellom industriell produksjon og salg/marked.

Et ledd innen økt sirkulærøkonomi for møbler og inventar

Det som skiller serviceportalen vår fra andre kundeportaler, er dens rolle i RE:inventars sirkulære økonomistrategi. Gjennom serviceportalen oppfordres kundene ikke bare til å dra nytte av våre tjenester, men også til å delta aktivt i innsatsen for å redusere miljøpåvirkningen fra møbler og inventar. Et sentralt element i dette er implementeringen av effektive retur- og ombruksprogrammer. Kundene oppfordres til å returnere brukte møbler for ombruk og REdesign gjennom en enkel og praktisk prosess, eller kjøpe REdesignede møbler, noe som bidrar til å minimere avfall og fremme bærekraftig ressursbruk.

«Vi er glade for å introdusere serviceportalen som et nytt verktøy for våre kunder og som en del av vår forpliktelse til å drive en mer bærekraftig virksomhet.»

Lars Erik Sikkeland, daglig leder i RE:inventar.

Serviceportalen representerer et viktig skritt i vår strategi med løsninger for ombruk på HUB, der vi legger stor vekt på å optimalisere logistikken for å minimere transport og redusere vårt karbonavtrykk. 

«Ved å integrere serviceoppdrag med logistikkoptimalisering, samt retur- og ombruksprogrammer i våre tjenester, tar vi enda et skritt mot å forme en mer ansvarlig og miljøvennlig fremtid for møbel- og inventarbransjen

Nyttige funksjoner i serviceportalen som gjør det enklere enn noensinne å administrere møbler og inventar

Serviceportalen er konfigurert med en rekke nyttige funksjoner:

  • Enkel innlogging uten forhåndsdefinert bruker: Brukere kan logge seg på uten behov for forhåndsdefinerte brukernavn eller passord.
  • Mulighet til å tegne SLA-avtale for møbler og inventar: Service Level Agreement (SLA) avtaler kan enkelt opprettes for å sikre effektiv servicehåndtering.
  • Engangspassord: Generering av engangspassord for enkel og sikker innlogging.
  • Mulighet til å sette passord for fremtidige innlogginger: Brukere kan angi passord for fremtidige innlogginger for ekstra sikkerhet.
  • Registrering av forespørsler knyttet til møbler og inventar: Brukere kan enkelt registrere forespørsler knyttet til service, feil, mangler, retur, prisforespørsler for omtrekk/redesign og formidling.
  • Automatiske kvitteringer på mottatte forespørsler fra leverandører: Brukere mottar automatisk kvitteringer basert på deres varslingsprofil.
  • Følg med på status og endringer på forespørsler: Brukere kan holde oversikt over status og endringer på forespørsler på flere måter, inkludert å logge inn og se alle registrerte forespørsler og status, samt motta varsler via SMS og/eller e-post.
  • Legg til kommentarer på innsendte forespørsler: Brukere kan legge til kommentarer på innsendte forespørsler ved behov for ytterligere informasjon eller oppdateringer.
  • Tilgjengeliggjøring av dokumentasjon/historikk: Alle registrerte og behandlede forespørsler ligger tilgjengelig som dokumentasjon og historikk for enkel referanse.

Vi er stolte av å kunne gi våre kunder og partnere verktøyene de trenger for å delta i sirkulær økonomi, og vise vei for hvordan bedrifter kan kombinere økonomisk vekst med miljøvennlig praksis.

Trykk her for å komme til serviceportalen.

Andre aktuelle poster

RE:inventar stiller som PopUp-gjest hos Triboo i Design District CPH, hvor du finner masse inspirasjon under Every day eventet fra
RE:inventar har jobbet iherdig for å få på plass de riktige menneskene som brenner for det samme som oss, og
Reinventargruppen etablerer, som første aktør i Norge, et fullskala bemannet møbellager og en helt ny tjeneste innen ombruk på HUB