RE:inventar har jobbet iherdig for å få på plass de riktige menneskene som brenner for det samme som oss, og besitter kompetanse vi og våre kunder og partnere vil dra nytte av.
Med erfaringen våre ansatte besitter, er vi helt trygge på at Rozmana og Iryna vil drifte denne tjenesten på beste vis.
Kunde- og supportsenteret vil også få Key Account ansvar for kunder av nasjonal størrelse, noe som effektiviserer kommunikasjonen mellom salg/marked og produksjon.
Våre ansatte
Rozmana – Leder av vårt kunde- og supportsenter/Key Account
Rozmana Ahmadi har bakgrunn som Chief Operating Officer hos Glomma Industrier i 4 år, med inngående kompetanse om bransjen. I tillegg til mange års erfaring innen salg, kundesupport, netthandel, lager og logistikk, har Rozmana også 3 år som Customer Success Manager i SaaS i Shiphero LLC.
Iryna – Ansvar for registrering og vedlikehold av databaser
Iryna Shevchuk er opprinnelig fra Ukraina og jobber ved vår avdeling i Kristiansand. Hun har vært i praksis hos oss i et 40-ukers inkluderingskurs. Iryna har ansvar for registrering og vedlikehold av våre databaser og formidlingsplattform.
Med en mastergrad i ledelse av organisasjoner og en bakgrunn i anvendt materialvitenskap, har Iryna en unik kombinasjon av ferdigheter og kunnskap som gjør henne til en viktig del av vårt Supportsenter.